Monday, March 5, 2007

أحــــلـى يـــــوم فــى عــمــرى


النهاردة بجد احلى يوم فى عمرى
انا النهاردة سعيدة ومبسوطة اوى اوى
وحاسه انى طايره من الفرحة
لان النهاردة انا وشريف بنحتفل بأول سنه لحبنا مع بعض
كانت احلى سنه فى عمرى بجد رغم ان فى اولها
شوفنا كتير انا وشريف وتعبنا اوى اوى
يظهر الناس كانت مستكتره علينا نحب بعض
مش عارفة بجد ايه اللى كان مزعل ناس كتير لما عرفوا اننا مرتبطين
ورغم كل اللى شوفناه لكن الحمد لله حبنا كان اقوى
من اى حاجة حصلت واى كلام اتقال من الناس
يمكن الاول كان الكلام بيأثر علينا وكنا بنبعد عن الناس من كلامهم
لكن كان لازم نواجه كل الناس بحبنا احنا ماغلطناش اننا حبينا بعض
لان الحب مش بأيدينا محدش بيختار الانسان اللى بيحبه
محدش بيقول انا ها احب ده او مش ها احب ده
الحب مشاعر واحاسيس بتتولد جوانا تجاه شخص معين
احنا بجد تعبنا اوى اوى فى الاول
لكن الحمد لله ربنا صبرنا على كل اللى شوفناه
و قوانا وكان كل ما يحصل اى شئ بنتمسك ببعض اكتر
و ادينا الحمد لله كملنا سنه مع بعض و بجد انا كنت سعيده جدا جدا
لان حب شريف ليا عوضنى عن حاجات كتير اوى اوى
ومش هقدر اقول غير ربنا يخليك ليا يا شيرى يارب
وربنا يقدرنى واخليك اسعد انسان فى الدنيا
و عقبال ما نحتفل بأول سنه جواز ان شاء الله
* * * *
واكيد طبعا شيرى لازم يرد على كلامى
مهو مش انا لوحدى اللى بحتفل باليوم ده
احنا الاتنين اليوم ده بالنسبالنا احلى يوم
علشان كده شيرى كتبلى كلام جميل
زى ما عودنى ديما
ودا كلام شيرى ليا
ربنا يخليك ليا يا شيرى

* * *

هذه ليلتي

انا وانتى ومحبتي
فانتظريني دقيقه
كي اعلق صورتك الحبيبه
على جدار غرفتي
وارتدي اجمل ثيابي
كي استقبل معكي سنة جديدة
سنة ستكون الاجمل حبيبتي
فانا اعددت لكي اليوم احتفال اسطوري
يليق بكل حبي ولوعتي
فلا تتفاجئي
ان شعرتي اني مبالغ في فرحتي
ولا ترتبكي يا عمري
فالليلة فرصتي
كيف اثبت للزمان اني فارس للحب
وكل مفاتيح الهوى في جعبتي
حبيبتي دعيني اهنأكي بالعام الجديد على طريقتي
وتعالي ندعو الله ان يدوم الحب
لعل الله يستجيب لدعوتي
* * *
رورا انا بجد بشكرك على السنه الجميله دي
سنه حققتيلي فيها حجات جميلة اوي
كفايه اني اكون مع الانسانه اللي حلمت بيها ويكون بينا الحب ده كله
والاستقرار والتفاهم
بجد انا مش لاقي كلمات ممكن اعبرلك بيها عن اللي جوايا
غير اني بحبك اوي
ويارب كل سنه نكون مع بعض
واحنا اسعد اتنين في الدنيا

2 comments:

meroooo said...

كل سنه وانتي طيبه ياروبي
وكل سنه وانت طيب ياشيري
وعقبال ماتحتفلوا بجوازكم انا اللي قوتهالك دي علي فكره ياروبي
ربنا يديم المحبه اللي مابينكم يارب
وان شاء الله اجي اباركلم في بيتكم
وانا فرحانلكم كانه عيدي انا كمان
كل سنه وانتم طيبين

re7ab said...

وانتى طيبه يا ميرو
ربنا يخليكى ليا يا حبيبه قلبى يارب
وانا عارفة يا قلبى انك اكيد فرحانه علشانى لان احنا اخوات واصحاب يا قمرى
ربنا يخليكى ليا يارب