Thursday, February 22, 2007

اغنيه بحبها اوى


مش عارفة ليه حسيت انى نفسى اكتب اغنية
الاغنية دى انا بحبها اوى اوى وليها ذكريات معايا حلوة اوى اوى
الاغنية دى كنا بنسمعها انا وشيرى مع بعض على طول
ولسة بنسمعها مع بعض لحد دلوقتى مش عارفة
اوصف شعورى وانا بسمع الاغنية دى بحس بسعادة كبيرة اوى
بحس انى فى عالم تانى بروح الجزيرة
الجزيرة دى اللى بانيناها انا وشيرى فى احلامناانا بحب الجزيرة دى اوى
بقضى فيها اغلب الوقت انا وشيرى بنضحك ونلعب ونجرى
جزيرة مافيهاش غير انا وهو وبس بعيده عن كل البشر
قد ايه انا برتاح وبكون مبسوطة وانا فى الجزيرة دى
علشان كدة انا هكتب كلمات الاغنية اللى بتخلينى وانا بسمعها
اروح اجمل مكان فى عالم الاحلام
خلينى اعيش
معقول انا جنبك هنا
عايشين بشوق مابينتهيش
من اللحظة دى عمرى ابتدى
من الحلم دا ماتصحنيش
خلينى اعيش وانا بين ايدك
ماتغبش يوم بعدك ماليش
مايكفنيش فى الشوق اليك
مليون غرام مايكفنيش
مين دا اللى يقدر يبعدك
عنى ويسرق حبنا
انا من الليلادى بوعدك
على طول هانبقى لبعضنا
خلينى اعيش وانا بين ايدك
ماتغبش يوم بعدك ماليش
مايكفنيش فى الشوق اليك
مليون غرام ما يكفنيش
* * *

No comments: